Mijn Ilse Jacobsen account

Waarom een Ilse Jacobsen account?
Wanneer je een account aanmaakt onthouden wij je gegevens en kun je de bestelprocedure sneller doorlopen. Daarnaast kun je de status van je bestelling bekijken en vind je er informatie over jouw bestelgeschiedenis. Het is bij ons niet verplicht om een account aan te maken alvorens je een bestelling plaatst, maar het maakt het winkelen wel gemakkelijker. 

Hoe maak ik een account aan?
Je kunt voor of tijdens het winkelen een account aanmaken door rechtsboven in je scherm te klikken op ‘Mijn Account’. Een andere mogelijkheid is om op de betaalpagina, voordat je je bestelling afrondt, de optie ‘Creëer een nieuw account’ aan te klikken. Je gegevens worden dan direct opgeslagen in je nieuwe account. Let op: wanneer je een bestelling plaatst zonder eerst een account aan te maken of zonder deze optie op de betaalpagina te selecteren, worden je gegevens en bestelinformatie niet opgeslagen. Wanneer er bij ons al een account bekend is op het opgegeven e-mailadres, is het niet mogelijk een tweede account aan te maken. Je kunt vervolgens inloggen op je oude account of een bestelling plaatsen zonder in te loggen. 

Inloggen
Je kunt inloggen in je account door rechtsboven in je scherm te klikken op ‘Mijn Account’. Let op: wanneer je een bestelling plaatst zonder in te loggen, wordt deze informatie niet opgeslagen in je account.

Gegevens wijzigen
Na inloggen in je account kun je je adres- en contactgegevens wijzigen in het dashboard door te klikken op ‘bekijk adressen’ en vervolgens op ‘wijzig’.

Wachtwoord vergeten
Ben je je wachtwoord vergeten? Klik hier of rechtsboven in je scherm op ‘mijn account’ en vervolgens op ‘Je wachtwoord vergeten’. Vul het e-mailadres in waarop je account staat geregistreerd. Vervolgens ontvang je van ons een e-mail met een link. Klik op de link of kopieer deze naar je adresbalk, waarna zich een nieuw scherm opent waar je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.