Retourneren

Gratis retour
Wanneer je een artikel om wat voor reden dan ook retour wenst te sturen kun je dit binnen 30 dagen na ontvangst aan ons laten weten en het pakket retour sturen. Dit doe je gratis met PostNL bij gebruik van het retourlabel dat we meesturen in de doos.

Hoe stuur je een artikel retour

  1. Vul het retourformulier volledig in en leg deze samen met het artikel in de doos.
  2. Plak de bijgevoegde retoursticker op de doos, over het al aanwezige etiket.
  3. Geef het pakket af bij een PostNL punt. De locaties bij u in de buurt vindt u op www.postnl.nl/locatiewijzer.

    Mocht de retoursticker of het retourformulier ontbreken in de doos, willen we je vragen eerst contact op te nemen met de klantenservice alvorens je het pakket terugstuurt. Indien je geen gebruik wenst te maken van onze gratis retourservice, zijn de kosten van de retourzending voor eigen rekening. Wij zijn in dat geval niet in staat de retourzending te traceren. Wanneer het pakket onverhoopt zoek raakt, vragen wij je onze klantenservice te voorzien van de tracking informatie door, bijvoorbeeld, de status van je pakket op te vragen bij het postbedrijf. Als het pakket is zoek geraakt, hebben wij een verzendbewijs nodig met daarop het retouradres van ons magazijn voordat we over kunnen tot een terugbetaling. Daarom raden wij aan het verzendbewijs goed te bewaren. Het retouradres van Ilse Jacobsen is:

    Ilse Jacobsen
    Schelmaatstraat 1 
    7575 BC Oldenzaal 
    Nederland

    De hier aangegeven verordeningen zijn geen voorwaarden voor de effectieve uitoefening van het herroepingsrecht.

    Terugbetaling
    Ilse Jacobsen garandeert dat je voor alle geretourneerde artikelen je geld terugkrijgt, op voorwaarde dat de artikelen in originele conditie worden geretourneerd. Dit houdt in dat de artikelen zo origineel en oorspronkelijk als mogelijk geretourneerd worden en, voor zover mogelijk, alle labels of etiketten nog aan/op het artikel zitten. Mocht je een gedragen product hebben teruggestuurd dan kunnen wij daar eventueel kosten voor in rekening brengen.

    Een retourbetaling van het aankoopbedrag van een of meer geretourneerde artikelen doen wij zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding. Per e-mail laten wij je weten dat we de retourbetaling hebben uitgevoerd middels het versturen van een credit nota. Het bedrag wordt terugbetaald via dezelfde betaaloptie als waarmee je je aankoop hebt betaald. Bij het retourneren van je gehele order betalen wij het volledige aankoopbedrag en de verzendkosten terug.

    Omruiling 
    Helaas is het niet mogelijk om een artikel om te ruilen voor een ander artikel. Mocht je een ander artikel wensen te ontvangen dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen in de shop. 

    Hebben jullie mijn retourzending ontvangen?
    Zodra je retourzending is aangekomen in het magazijn en in behandeling is genomen, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Wanneer je gebruik maakt van onze gratis retourservice middels PostNL dan zal dit veelal binnen een week het geval zijn. Mocht je het pakket echter met een eigen koerier verzenden dan kan dit langer duren.

    Ik heb een verkeerd of defect artikel ontvangen
    Een enkele keer kan het voorkomen dat je een verkeerd of defect artikel ontvangt. Mocht dit het geval zijn dan spijt ons dat enorm. Neem alsjeblieft contact op met de klantenservice, zodat wij zo spoedig mogelijk voor een passende oplossing kunnen zorgen.